Bilder från Julafton!

JULAFTON I TABERG!


Vår lilla tomtenissa!


Hej hej!


Lycklig över alla paket hon snart ska få öppna!


Ellie med sin farbror Klas.


Julgranen i Taberg.


Kim och hans lillebror Adam.


Ellies Farfar.


Ellie och hennes faster Sara.


JULAFTON I EKORNAHULT!


Mammas fina julamat!


Smaskigt var det!


Mmm..


Dags att äta..


Ellie & min kusin Hanna.


Vid bordet.


Många som ska äta..


Kim och våran lilla tomtenissa.


Julgranen i Ekornahult.


Många paket var det!


Ellie ville börja innan tomten kom..



Roligt med snörena! :)



Ellie & jag busar lite.


Mitt hjärtegull och jag.


Pluttan.


Puss puss!


Min älskade lilla fia får en puss på kinden!


En del av godisbordet.


Kim och Ellie vilar en liten stund..


Jag ska ge ett smakprov på tomten. Sprang ute i en halvmeter snö och "visade upp" mig för barnen.. :)


Sen kom den riktiga tomten!


Alla barnen väntade på sina paket.


Ellie var inte så glad åt att se tomten..


Kim fick också paket av tomten!


Kusinerna på pappas sida.


Kim & Ellie väntar på paketen som delas ut.


Bror Jimmy öppnar paket.


Kusin Matilda.


Kusin Timmy.


Mamma.


Bror Johnny.


Kusin Tim öppnar paket.


Skåningarna.


Ellie bland alla sina (och några våra) paket.


Många paket fick hon!


Ellie provar sin nya lära-gå-stol hon fick av sin mormor & morfar.


Hon såg lika förvånad ut då som hon gör nu! :)


Efterrätt!


Barnens julklappslotteri.


Vi vuxnas paket till julklappslotteriet.

 
Och slutligen avslutade vi med natta-ostbricka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback