Fredag 17 Dec.

I morse gjorde jag en cheesecake som jag tjoffade in i frysen. Det var precis att den fick plats! Min frys är överfull! Och då har jag en stor frys! Måste äta mer mat hemma nu innan jag köper hem något mer och stoppar in där!

Sen åkte jag och Ellie ut till Ehult och tvätta min bil. Den blev så ren och fin!




NÅGON SOM VILL KÖPA? DEN ÄR TILL SALU. HÖR AV ER ISÅFALL!

Sen åkte vi till mamma & Julia och så kom Pernilla och barnen och vi planerade lite inför julafton. Det blev middagslagning också. Jag var framme i ladugården och hämtade mjölk. Det var längesen! :P Det är ju så gott med riktig mjölk. Tjock och god! haha..






Pernilla och morsan fixar maten. Makaroner och falukorv till mig och barnen, och blomkål med skinkstuvning till Pernilla och mamma.


Ellie va lite naaanig! :)

Sen tjötade vi lite och så åkte jag och Ellie hem och direkt när vi kom hem så bestämde Kim att vi skulle till Taberg, så vi åkte vi vidare dit för att hälsa på Ellies gammelfarmor (Ellies farmors mamma) en stund. Hon var och hälsade på från Falköping. Där blev det skinkemacka och sen kollade vi på lite filmer från när Kim var liten. Så otroligt kul att se!

Ellie fick massa gamla leksaker att leka med!





Sen åkte vi hem och jag har packat och gjort iordning alla Ellies saker. Hon ska vara hos Pernilla från imorgon morgon och så ska hon sova över där till Söndag. Jag & Kim ska till Göteborg och bo på hotell. Så mysigt ska de bli! Vi ska gå på Liseberg och gå på stan och kanske bio och käka god mat och gå på spa och sen ska vi SOVA! HÄRLIGT! Och äta hotell-frukost. MUMS! :)

Ser fram emot detta! Får se om jag hinner med att blogga något, men lite kanske jag kan uppdatera här!

Natti Natti! :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska ni sälja bilen redan, den har ni väl inte haft så länge? Vad blir det istället då?

2010-12-19 @ 20:39:04
Postat av: Johanna

Japp, det ska vi. :) Det blir förmodligen en v70 igen, fast nyare.. Ombyte förnöjer.. haha

2010-12-20 @ 00:11:16
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback