Sen spenderade jag kvällen ihop med Sara o...

img_4257 (MMS)

Sen spenderade jag kvällen ihop med Sara och Frida. Mina kusiner och fina vänner som jag känt hela mitt liv, snart 25 år! Det var jättelänge sedan vi gjorde något tillsammans bara vi tre! Förr i tiden va vi jämt jämt! Vi hade en jättetrevlig kväll! Lagade massa god mat.. Grillade revben och grillade kycklingvingar, pommes, sallad, vitlökssås, bea och självklart jalapenos. De äter jag till allt! :) sedan kollade vi på Bonde söker fru och lite annat på tv. Det var en riktigt trevlig kväll! Tycker om er mina fina vänner! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

När är det hon ska ha?

2010-12-30 @ 02:28:21
Postat av: Frida

Tack för en mysig kväll gumman!

2010-12-30 @ 07:14:41
Postat av: Johanna

Frida: -Tack själv gumman! :)



Anonym: -Vem undrar?!

2010-12-30 @ 14:25:18
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om du vill veta något kan du väl fråga henne själv eller??!!

2010-12-30 @ 15:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback