Prinsessan på ärten är på bilden.. Min lil...

img_0318 (MMS)

Prinsessan på ärten är på bilden.. Min lilla lillasyster! :) vi sov i Ekornahult inatt jag och Ellie. Vi lånade Julias säng. Lite trångt, men det gick bra! Jag bar upp vagnen också och hade den jämte sängen ifall de skulle bli för trångt. Kim var iväg på julbord. I Ekornahult grillade vi kycklingvingar och revben och gjorde pommes och sallad till och så smaskade vi i oss till "så mycket bättre". Riktigt riktigt bra program det där! Idag har vi varit på middag och firat Kims bror Klas som fyllde 25 år i fredags. Grattis Klas om du nångång halkar in på min blogg. Efter firandet åkte Kim och Ellie till Taberg och jag ägnade resten av kvällen åt att städa. Och jävlar vad jag städade! Shit, va helt svettig! Jag diskade och vek tvätt och flyttade och plockade på Kims saker som han slängt överallt, dammsög skurade, dammade, tvättade, städade toan. jag tillochmed sopade och skurade hela trappuppgången och hela trappan ner till tvättstugan, städade tvättstugan och ruskade några mattor. Sen kom Kim och Ellie hem och vi gjorde varma mackor och åt, sen har jag pysslat lite här hemma bara.. Gud, jag är så trött nu så jag får radera och skriva om varenda ord... Bäst jag lägger ner. Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback