Pepparkakorna.

Jossan och Robban kom hem från Thailand idag. De var bruna som pepparkakor! Verkligen! Har aldrig sett Jossan så brun innan. Jag vill också! Måste sola..

Vi möttes upp i Ekornahult och så fikade vi lite. De hade köpt presenter till allihopa. Jag fick ett par jättefina svarta gladiator sandaler och Ellie fick en jättefin röd Marc O`Polo klänning.

Jag passade även på att tvätta min bil och städa ur den och fota den när jag va där ute. Så nu ligger den på blocket om någon är intresserad!





Tog också lite foton med min nya systemkamera. Övade lite. Det finns ju så otroligt många funktioner och knappar och ISO och slutartider och allt möjligt att hålla koll på! Men jag håller på och läser en bok om det nu, så hoppas jag snart lärt mig lite mer. Har tänkt gå en fotokurs sen också, det ska bli roligt!










































































Testade att fota lite ute vid våran sjö också..






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback