Nu ska jag alldeles strax sova. Ligger ner...

img_0632 (MMS)

Nu ska jag alldeles strax sova. Ligger nerbäddad i sängen redan, men måste bara kolla några saker på nätet först. Jag har några "tvångssidor" som jag bara måste kolla varje dag! Bl.à mailen, hemnet (minst en gång om dagen) och så typ 10 bloggar som jag följer flitigt.. Idag har vi varit på Babysim. Det var sista gången idag. Vi har redan gått 10 gånger nu. Vi simmade/gick runt lite i vattnet med bebisarna på ryggen, sen gjorde vi lite vad vi ville och så sjöng vi. Bebisarna fick välja varsin badanka som de fick med sig hem. Ellie (jag) valde den som är på bilden. En lila flodhäst. Tyckte den va lite cool! :) Nästa termin Babysim som börjar i januari kommer vi gå påklockan 9.30 på morgonen istället. PÅ LÖRDAGAR!! Gud vad jobbigt! Men det är Kim som har valt den tiden. Han ville så gärna vara med, och han kan ju inte på torsdagar för det är så svårt att åka från jobbet, så då fick det bli så. Det är ju bara 10 veckor.. :) Det kan faktiskt vara mysigt också. Så får vi lite familjetid på lördagar. Kan vi åka till stan efteråt eller äta lunch eller göra något annat kul! :)) Efter simmet åkte jag och Ellie till Ikea och sen mötte vi upp Pilutta på Citygross och sen åkte vi hem till Pilutta i Taberg. Spenderade resten av dagen där med grillad kyckling, mys och så säsongsavslutning på Desperate som vi spelade in i tisdags. Det var ett bra avsnitt! Lite väl överdrivet vissa saker, men annars väldigt bra. Längtar efter nästa säsong!! :) nä. Nu måste jag sätta lite fart annars hinner jag inte kolla mina sidor innan ögonen faller ihop! Sov gott allesammans!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback