Minnen.

Jag läser min egen blogg. Jätteofta! Gör det mig egenkär eller?! haha..

Satt och läste lite i min blogg nu från i våras och i somras. Kommer knappt ihåg allt jag gjort! Det är ju skitkul att jag har skrivit så mycket och lagt upp så mycket kort. Tiden går ju så fort! Kul att kunna gå tillbaka och minnas och le lite åt "gamla" saker..

När jag slutar blogga ska jag skriva ut allt jag skrivit, med kort och alltihopa, och så ska jag gör en bok åt Ellie. Jag började ju blogga när hon var i magen och har fortsatt nästan varje dag sedan dess, så det kan vara kul för henne att läsa när hon blir äldre! Det är ju mest henne jag bloggar om!

Bra idé va?!

Nu ska jag sova!

Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej hej !!

Oooo, sikket fint lucia tåg. Tänk va kul sen o gå o titta när våra barn är stora o får lussa för oss.

Såg vilka himlans fina kuddar du hade gjort. O du är för fiffig. Vill ha allt du gör. Du får komma hit på massa besök så får jag me fina saker =) haha Du ger ju bort så himla fina grejer till folk.

Men skulle barta säga att jag mailat dig om mina önskemål om du ville skiva ut.

Massa massa tack.

// Kram Therese

2010-12-14 @ 14:46:25
URL: http://www.ilivethemmavid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback