Mamma&Barn-träff.

Idag har vi varit hemma hos Emma, Hanna och Edith i Taberg på mamma/barn träff. Jag vet inte vad jag ska kalla våra tillställningar, men mamma/barnträff låter väl ganska ok. Det är ju vad det är! :)

Det bjöds på hembakat bröd och hembakat knäckebröd och gott pålägg och en jättegod kaka  till efterrätt.

Det var två veckor sedan vi sågs sist, och jag tyckte alla barn hade blivit mycket större. På den korta tiden! De växer ju så det knakar! :)

Jag sydde två fina hjärtan till tvillingarna igår. Tcker det är så kul att ge bort något som jag gjort själv!
Såhär såg de ut på framsidan:

Och så ett kort på tjejerna på baksidan:


Ellie hemma redo för avfärd:



Och så bilder på polarna!

Kerstin.


Signe.


Markus.


Hanna.


Edith.


Pusskalas.


Sovstund.


Och så bjuder jag på ett recept på de hemmagjorda knäckebröden för de va supergoda och det kanske är någon som vill prova! Ät dem med brieost på, det var kanon!


Kommentarer
Postat av: Therese

Oooo, gud så fina de hjärtkuddarna var. Sånna vill jag göra. vart har du hittat trycken o hur har du gjort med korten o så ??+ Vilken sida kan man köpa de någon stanns. Vilka fiffiga ideér du har. Alltid kul o få ideér.

Hoppas allt bra?

Kram

2010-12-08 @ 09:01:57
URL: http://www.ilivethemmavid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback