Mamma&Barn-träff.

Det var mycket trevligt idag när vi träffade de andra bebisarna och mammorna från föräldrargruppen! Jag bjöd på bakad potatis med skagenröra och kycklingröra, sallad och fruktbröd och till efterrätt cheesecake med varma hallon.

Det är så kul att se alla de små för jag tycker de växer jättemycket från gång till gång. Det är bara en vecka sedan sist, men jag tycker alla hade blivit lite större! 

Nu har vi det ändå ganska så lugnt när vi träffas eftersom barnen ligger hyfsat stilla, det blir nog jobbigare om några månader när de ska krypa iväg hela tiden och när de börjar resa sig mot saker. Fast då kanske de underhåller sig själva lite mer också. Det är roligt att se dem tillsammans iallafall.

Här kommer några bilder från dagen:


Edith & Ellie.


Hanna.


Signe som delade ut paket i tomteluva.


Lilla Emma som kan sitta jättefint! Och så kom vi fram till ett det bara skiljer 2 timmar på Emma & Ellie. Ganska häftigt att de föddes så nära! Nästan samtidigt! :)


Elliepellie i den nya scarfen hon fick av Signe.


Edith har hittat en rolig leksak! :)


Signe & Emma.


Det var fullt sjå överallt i köket..

Markus & Kerstin kom tyvärr inte med på någon bild idag eftersom Kerstin sov & Markus åt när kameran var framme.

Men vi fick ett fint julkort av Markus med familj, så jag visar det istället! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback