Lucia.

Sen åkte vi till Ekornahult och sen vidare till Bondstorp för att kolla på min lillasyster Julias lucia. Det var jättefint och mysigt och alla barnen var så fina och duktiga! Ellie var duktig i kyrkan också, hon skrattade som bara den och när barnen kom in så fick hon hicka som hördes i hela kyrkan under i stort sett hela luciatåget! :) Lite grinig blev hon mot slutet för hon var trött, sov inte alls mycket på dagen idag, men det var inte så farligt. Det höll ju inte på i mer än en halvtimme typ..


Min fina lillasyster Julia!


Jag & Ellie i kyrkan.


Ellie hade tomteluva på sig dagen till ära!








Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så mysigt med Lucia. Har du varit Lucia någon gång?

2010-12-14 @ 22:11:35
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej! Tänkte först skriva nej, men så tänkte jag efter lite och jag har faktiskt varit Lucia! I Bondstorp också fast i skolan, inte i kyrkan. När jag gick i trean. Det var jätteroligt! :)

2010-12-15 @ 22:08:02
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback