Idag har vi haft fullt upp. Först va jag, ...

img_0416 (MMS)

Idag har vi haft fullt upp. Först va jag, Ellie och Sara inne på A6 och fixade några ärenden. Köpte overall till Ellie, lämnade tillbaka ett par termotofflor jag köpt till henne, bytte mina skor som gått sönder på skopunkten och handlade några julklappar. Sen mötte vi upp Pernilla och så käkade vi lunch på gamla Old Sam (vet inte vad de heter nu). Sen åkte jag hem, Ellies farmor kom och hämtade henne och så plockade jag undan lite hemma och sen åkte jag in till banken och löste in en check jag fått hemskickad. Det tar ju en evighet när man ska till banken!! Först fick jag leta parkering och hamnade på atollen till slut, sen gå bort till banken när vinden blåser iskallt och trottoarerna är svinhala, och sen stå i kö inne på banken i typ 30 min, och sen gå tillbaka. Nä, tacka vet jag när banken låg i Taberg! Det var mycket mycket smidigare!! Sen efter det hämtade jag upp Jessica och så åkte vi till O'learys och åt middag och sen gick vi på bio. Vi såg "Fyra år till". Väldigt rolig film, men lite mycket politik. Fast hel klart sevärd! Om man inte har bögfobi då såklart, för det är 2 homosexuella som filmen handlar om. Sen åkte jag hem efter det och hittar Ellie sovandes i sin säng och Kim nere i soffan. Ellie hade redan sovit typ 1,5 timme och hon har fortsatt sova så hon somnade för natten tidigt. Konstigt att hon alltid gör det när Kim är själv med henne.. Men tror inte hon sovit så mycket på dan iallafall. Jag hade iallafall saknat henne och hoppats få gosa lite ned henne, men jag matade henne för en stund sedan så lite mys blev det ändå.. :) nu ska jag sova. Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback