God morgon! Med betoning på GOD! Ellie har...

God morgon! Med betoning på GOD! Ellie har precis ätit. Hon har sovit tills nu!! Helt otroligt! Jag vaknade av Kims klocka 6.20. Han snoozade såklart, men jag kollade på min klocka och när jag såg att den var 6.20 blev jag lite chockad! Jag var tvungen att gå upp och kolla på Ellie så de inte hänt något! Hon har sovit sen 00 utan att vakna! I sin säng! Fast hon somnade i vår och så lyfte jag över henne, men ändå! Det är första gången det händer! Låg vaken och bara väntade på att hon skulle vakna och vara vrålhungrig, men hon vaknade inte förrän 6.50! Trots Kims alarm och snoozningar var 5:e minut ända till 6.45. Helt otroligt! Nästan 7 timmars sömn utan mat för henne. (Bara 5 för mig, men det har heller inte hänt på 8 månader typ att jag sovit så länge i streck!!) skönt! Och nu somnade hon om igen.. Och sover nog till halv nio iallafall. Då får jag väcka henne för vi ska till Ikea med mina två underbara fastrar och äta frukost klockan nio. Har aldrig gjort det innan, så det ska bli spännande! :) nu ska jag blunda en halvtimme till innan jag ska upp och fixa iordning mig och Ellies saker och sen Ellie. Trevlig tisdag idag! Trots att det är "TT" som vi alltid säger på jobbet. "Tråkiga Tisdan". :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback