Ellie och jag är i Ekornahult. Tänkte stan...

img_5267 (MMS)

Ellie och jag är i Ekornahult. Tänkte stanna här hela dagen och kvällen och eventuellt sova över. Har inte sovit hemma hos mamma och pappa på jätte jätte länge! Det blir mys ikväll med grillade kycklingvingar! Mums. I morse fick jag lite sovmorgon. Fast de behövde jag för jag har varit uppe och matat Ellie tre gånger.. Sen kom Jonsson till Kim och så åt vi frukost. Stekta äggmackor och risgrynsgröt! Igår va jag hos Pilutta och vi hade lite glöggmys. Fast utan glögg blev det visst! :) men lite vin och en drink och en gajol gick ner! :) Kim och Ellie va i Taberg hos Kims föräldrar. Ellie somnade när de åkte till Taberg samtidigt som jag åkte vid 20.30 och sen sov hon för kvällen.. Hon hade ätit en gång och så höll Kim på att mata henne vid 01.30 när jag kom hem. HALLÅ! Det händer ju aldrig annars att hon somnar så tidigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback