Detta fina ljuset fick jag av min underbar...

img_0497 (MMS)

Detta fina ljuset fick jag av min underbara vän Petra. Så otroligt fint! Tack så jättemycket gumman! <3 Har varit där ikväll med Sara och Jeanette och fikat och julmyst lite. Det var jättemysigt! Har varit så mycket nu på senaste så har inte hunnit träffas så ofta.. Men de blir väl bättre efter jul och nyårshelgen! annars idag har jag, Ellie och Pilutta varit på Taheskolans julspel i Missionskyrkan i Taberg. Det var också väldigt mysigt. Alla barnen va jätteduktiga! Tim läste en vers, och han va också superduktig! Sen åkte vi hem till Pilutta en sväng och så följde Tim med mig oh Ellie hem och sen kom Johnny och så fixade vi en sak som är lite hemlig än så länge.. :) sen åkte vi till Petra och så kom jag hem för en stund sedan och så var denna dagen slut.. :) Bara en dag kvar nu och sen är det julafton! Så idag är med andra ord dan före dan före dopparedan. Mysigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback