Brrr.. Kallt!

Sen igår var vi i Ekornahult och Jossan va där och vi käkade middag och umgicks lite. Sen åkte hon hem till Tidaholm och jag & Julia va ute i skogen för att plocka lite grenar och granris så vi kunde göra ännu mer kransar medans Ellie va inne hos mamma! :) Det var svinkallt ute! Och jag va ute själv en gång också och grävd fram lite lingonris för det vi hade kvar räckte inte riktigt. Det var inte lätt att hitta i detta vädret! Fick göra massa hål på olika ställen i snön men tillslut hittade jag lite.. :)

Vi gjorde kransar till min syster 2 styckna som hon kunde hänga på dörrarna till deras nya hus och så en till hennes svärmor! :)
Sen åkte vi till Tidaholm med dem och överraskade henne & Robban! Hon blev jätteglad att vi kom! De höll på med lite isolering och grejor. Det var längesen jag va där nu och de har hunnit med massa! Så mysigt kommer det bli när det blir lite mer färdigt!

När vi åkte hem visade mätaren -21C vid Sandseryd. Svinkallt! Sjukt kallt!


Ellieplutt!


Min lillasyster Julia & Ellie.



Det är mycket snö i Ekornahult.. Jag sjönk ner på ett ställe ända till rumpan!



Och Julia nästan försvann i snön.



Jag hade bara leggings på mig och stövlar så det var liiiite kallt om benen! Va helt illröd om benen när vi kom hem!





Såhärfint blev det på Jossans dörrar:


Robban, Jossan & Julia.


Deras hus inbäddat i all snö.


Brr. Kallt!

Kommentarer
Postat av: Petra

Kvinna är du galen. Ta på dig ordentligt med kläder::)))

2010-12-03 @ 14:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback