Babysim, Nya Willys och Myskväll i Taberg!

Idag var vi på Babysim. Sara var med också och tittade på och fotade lite så idag har jag någr akort at lägga ut. Ellie fick dyka idag. Från ledaren och till mig, och dyka från kanten. Det gick bra faktiskt! Sen var det typ det vanliga med sånger och grejor. Och så balansövning me. Jag ska hålla i Ellies båda fötter under vattnet och balansera henne. Hon var duktig faktiskt! Kim provade hemma i sängen efter den gången när han var med, inte lika lätt.. haha!

Efter det var jag och Sara på Dragon på a6 och käkadelunch och sen åkte vi till de nya Willys där uppe och handlade. Väldigt bra affär faktiskt! Mycket bra priser också! Nackdelen är att det inte finns självscanning! Tycker man ju de borde ha när de öppnar nytt så..

Sen åkte vi hem och bar in maten, åt och så gjorde jag chokladpuddingar med grädde och godis och så åkte jag & Ellie till Pernilla och Co. för en myskväll. Vi mös och åt taccos och grillad kyckling och mina chokladpuddingar och så kollade vi på Greys från igår. Himla bra avsnitt faktiskt! Och himla mysig kväll! Tack för den darling! Du är bäst!! <3












Sara mitt i kycklingsalladen på Dragon.


En lite nanig Ellie på Dragon..


Mina chokladmousse med grädde och godis!




Ellie & Jennifer myser på golvet.

Innan gillade Ellie inte alls att ligga på mage. Men nu tycker hon det är riktigt roligt. Tror det är för att hon kan leka lite mer nu samtidigt som hon ligger på magen. Och så kan hon röra sig lite i sidled och lite framåt och lite bakåt beroende på vad hon ligger på. Lägger man henne i sängen kan hon dra sig framåt, lägger man henne på golvet försöker hon dra sig framåt och hjälpa till med benen, men det går oftast bakåt. Men hon kämpar på. Och så drar hon upp knäna under magen nästan så hon kommer på alla fyra. Ser himla kul ut! :)

Nu måste jag sova.. Ska säga till Kim också! Han sitter ute i köket med massa jobb och klockan är 01 och han ska ipp 6.30.

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback