1klass vs Babyproffsen.

Efter Öppna FSK så hade jag ett missat samtal från mamma som troode vi sov(!?) haha.. Jag ringde upp och då ville hon vi skulle kolla på gåstol till Ellie i julklapp. Hon var redan i stan och tittade på julklappar så vi åkte in och mötte upp henne och tittade först på 1klass som hade ganska många fina, och sedan på Babyproffsen vilka inte hade alls något att ha! Så vi åkte tillbaka till 1klass och så köpte hon en jättefin till Ellie! Den var lätt att fälla ihop, lagom stor och stabil och rullade lätt. Och så gick det fälla upp en grej nertill så den stog stilla och gungade istället, ifall man tröttnade på massa spring... Hittad eingen bild på den, men de kommer efter jul! :)

Sen åkte jag till Ica Maxi och köpte massa mat till Ellie. Gröt och fruktpuréer och fruktmos och ersättning och välling och middagar. Så nu har jag bunkrat upp ett litet lager hemma! Och så köpte jag våtservetter för mitt våtservettslager var också slut. En paket för 29 kr. Rena rama rånet!

Sen åkte vi ut till Ekornahult och så åt vi middag och sen sydde vi en jättebra kudde till Ellie jag och mamma. Så hon kan sitta på golvet, få stöd åt alla håll och så är det mjukt om hon välter över på sidan! Den ser nästan ut som en amningskudde, fast mycket större. Vi provade den och den funkar kanon!! Så nu kan Ellie sitta upp på golvet och leka! :)

Sen åkte vi hem och så åt jag och Kim julskinkemackor, jag kollade på Greys och Kim nattade Ellie (Vilket gick jättebra idag eftersom hon bara sovit 30 min på förmiddagen, 30 min på eftermiddagen och typ 15 min ikväll) och sen hamnade vi framför varsin data vid köksbordet och där sitter vi fortfarande.. :)

Ska strax hoppa ner i sängen för jag är svintrött!

Puss*


Mamma syr och jag klipper.


Medans Ellie sover..

Och såhär blev resultatet!





Mmm. Det var riktigt smaskigt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback