Vår Prinsessa!

Kim & Ellie åkte iväg till stan en sväng. Jag borde igentligen vila, men har ägnat mig åt lite dammsugning, städning, disk och tvätt. Tänker att jag måste passa på när de är borta. Men vad jag borde passa på at göra är att ägna lite tid åt mig själv och bara ta de lugnt, nu när jag kan. Men man är ju så dum och tänker inte så. Igentligen så kan ju disk o tvätt o städning vänta lite. De gör ju faktiskt ingenting.. ;) Men jag tog iallafall lite tid för att skriva här..

På torsdag är vår lilla tjej 8 veckor. Gud vad tiden går fort! Hon skrattar också! Inte bara ler, utan skrattar med ljud. Det var första gången igår. Det är underbart att se! Och hon försöker "prata" lite med oss. Och suger på sina händer ofta.. haha. Och försöker styra sina händer lite. Hon höll faktiskt i en leksak jätteläng innan. Våran lilla sprattelfia! :P

Jeansklänningen hon har på sig idag har hon fått utav Sara & Jimmy. Så otroligt söt! och strumpbyxorna fick jag av mamma, det är Julias gamla. Jag har letat efter strumbyxor i strl 56, men hittar inga någonstans. Görs det inte sådana små längre eller? Mycket konstigt..
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback