Måndag 16 Augusti.

Igår var jag & Ellie och hälsade på Sofie & Noah ute i Torestorp. Gud vad han har växt sen sist lilla killen. Det var exakt två månader sedan jag va där förra gången. Dagen innan Ellie föddes! Då hade jag jättestor mage och hade ingen aning om att Ellie skulle behaga komma ut på natten sen.. :)

16 Juni.


Igår.


Lite skillnad. Tiden går så himla fort!

Efter besöket där ute så åkte vi ut i skogen och letade svamp. Körde mest med bilen på massa småvägar, men lite var vi ute och gick. Jag hade Ellie i bärselen, hur smidigt som helst! Älskar den selen! Den och babysittern. Babybjörn är ju underbara! :) Men vi hittade tyvärr bara ca 10 st kantareller igår. Skitsur va jag.. haha. Måste hitta några riktigt bra ställen! Men det är svårt för överallt i skogen såg jag folk som var ute på jakt, och det stod bilar parkerade lite här och var.. Får åka ut till Ekornahult och plocka istället. Där är det inte så mycket folk iallafall!

Sen åkte vi hem och lagade mat och slappade framför soffan. Kim badade Elle. Eller duschade mest. Det tycker hon om jättemycket. Det är värre med badandet, det är inte lika roligt. Ska åka hem till mamma eller Kims mamma någon dag och låna bubbelbadkaret och så ska vi bada tillsammans. Det är nog lite roligare! :)













Hon somnade runt 00.30. Det har hon gjort några dagar i rad nu. Skulle gärna vilja att hon somnar runt 23 eller åtminstonde 00, men jag försöker och hon vill verkligen vara vaken till 00.30 och sen somnar hon. Mycket konstigt. Men de blir väl bättre.. :) Hon sover iallafall 4-5 timmar i sträck när hon väl somnar, sen lite matning och så sömn några timmar till så det är skönt. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback