Utkast: Aug. 11, 2010

Detta skrevs igår, men publicerades aldrig då, så jag gör det nu..

Jag började bli orolig innan för Kim var borta så länge. Men det hade gått bra. Han kom hem efter 4(!) timmar, men det var precis lagom för Ellie hade sovit och vaknade precis och ville äta. ;)

Vi lagade taccos och kollade på tv. Sen åkte jag en sväng till Taberg och hälsade på Pernilla och barnen. Jennifer & Tim bytte bajsblöja på Ellie. hihi.. De ville så gärna. :) Tror nog de vill ha ett småsyskon Pernilla! haha.. Men de har ju Ellie!


Här sjunger de för Ellie.



Här kommer bild på vaggan som farfar gjorde till mig när jag var liten, som nu Ellie har fått. Jag tror att den ska målas vit med guld eller silver på knopparna. Vad tros om det? Visst är den fin? :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback