Torsdag 26 Augusti.

Idag var jag & Ellie inne på jobbet och fikade. Det var bestämt redan förra veckan. Vi blev bjudna på jättegod tårta, Ellies första tårta, och så fick vi presenter. Presentkort som vi ska köpa något fint för till Ellie!
Det var kul att träffa alla (nästan iaf) igen. Men det är sååå skönt att vara hemma och slippa jobba! haha..

Tack snälla mina underbara arbetskamrater! <3

Efter det så kom Sara hit och hjälpte mig färga håret. Rött igen. Mycket av färgen har försvunnit.. Och sen hjälpte hon mig att baka. Vi bakade Mockarutor, Vaniljdrömmar och Havrekakor med choklad. Smaskens! Synd bara att jag ska ge bort allt! :) Det var bak på beställning..

Sen kom Pernilla, Tim & Jennifer på besök och vi fikade och tjötade lite.

Ellie badade och sen har vi myst i sängen. Kim kom hem runt nio och då gjorde vi toast och sen tittade vi på Grown Ups. Väldigt rolig film faktiskt! :P Och många många bra skådespelare! Och efter det Undercover Boss på ettan, också himla roligt!

Sen har jag provat kläder. Vi ska på begravning i Falköping imån. Kims morfar gick bort för ett tag sedan. Det kommer bli sorgligt. Men också fint, ett sista farväl. Ett fint sista farväl. Han var så himla mysig Allan David. Snäll, trevlig, rolig och väldigt välkomnande. Första gången jag skulle träffa honom var jag lite nervös. Det hade jag inte behövt vara! Han välkomnade mig med en stor kram och jag kände mig direkt som en i familjen. Så minns jag honom! Det kommer bli en bra dag imån! En bra, sorglig, fin dag! Vi saknar dig Allan David!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback