Tisdag 3 Augusti.

Idag åkte jag & Ellie till Petra, Micke & Hugo en sväng och hälsade på. Lika trevligt som vanligt! :) Hugo tycker mycket om Ellie. Han ville klappa henne och pussa på henne hela tiden. Han pratar mycket om henne säger Petra. Mysigt!
De kommer bli bra polare när de blir lite äldre. När Ellie blir lite större så hon kan vara med och leka. Då kommer det vara roligt med de äldre barnen, och Hugo kommer nog ta hand om lilla Ellie. Hihi. De kanske till och med blir kära. Vem vet?! Tänk om Ellie kommer fråga varje gång innan vi åker till Petra: "-Mamma, är Hugo hemma?" Och springa och byta kläder o sminka sig o göra sig lite extra fin för att tuffa Hugo som är 3 år äldre är hemma. Haha.. Det hade varit kul..


Hugobus.


En riktigt stor kille har han blivit. :)


Två perosner som jag tycker väldigt jättemycket om! <3


Mina fina vänner.


Ellie får en puss av Hugo.


Ellie myser med Petra.


Hugo blev visst bebis på nytt. Haha. Så sött!

Jag är så otroligt glad att jag lärde känna familjen Stuchly/Andersson. Vad hade jag gjort utan er!? Ni är underbara!

Petra, du är en jättefin vän! Tänk att vi bara känt varandra i snart 2 år. Det känns som vi alltid varit vänner. Det har varit två händelserika underbara roliga år och jag hoppas det blir många många fler! Att vi passade så bra ihop, så lika men ändå så olika.. :) Jag har funnit en vän för livet! Tycker om dig mycket gumman!


Sen var jag tvungen att åka hem för Ellie bajsade och det fanns inga blöjor kvar i skötväskan. Första gången det händer.. Men men. Nu har jag fyllt på iallafall. Det går åt fler blöjor än man tror. Men inte lika många nu som de första dagarna ändå..

Efter det åkte jag till Pernilla en sväng. Det var ett tag sedan nu. Vi satte upp ett solsegel på hennes altan. Och om jag får säga det själv så gjorde vi det jävligt bra! Kunde inte blivit bättre! Johnny kom en sväng också och hjälpte till, men vi hade faktiskt klarat det lika bra själva med.. ;)

Sen kom Petra & Hugo och vi tjötade lite, drack kaffe, åt kvällsmat och bara umgicks. Tiden sprang iväg och sen var det dags att åka hem. Tog en extra sväng med bilen, för att Ellie skulle somna, men lyckades sådär. Hon vaknade direkt när jag kom hem.. Matade henne och mös lite och la henne i sin säng, trodde nästan hon skulle somna däri idag, igår gick det inte, inte idag heller. Hon var så nära, men tillslut somnade hon jämte Kim. Funderar på om jag ska lyfta över henne nu, eller om hon riskerar att vakna då. Hon får nog ligga kvar hos oss. Fast jag flyttar henne till min sida. Kim sover ganska hårt.. ;)

Natti Natti!


Kommentarer
Postat av: Petra

Så söt du är <3 Puss på dig gumman!

2010-08-04 @ 10:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback