Tisdag 17 Augusti.

Idag kom Emelie Viberg hit en sväng och hälsade på. Vi har druckit te, tjötat, myst med Ellie, gått en promenad i regnet och sen så åkte vi in till Ica Maxi och handlade. Perfekt när man kan få lite hjälp! :P















Efter det så åkte jag hem och packade upp all maten, lagade middag, ammade, åt och nu sitter jag i sängen och Ellie sover. Funderar på om jag ska göra henne sällskap en liten stund (det ser såå mysigt ut!) eller om jag ska ta tag i berget med tvätt som bara växer och växer. Det är ren tvätt så det ska igentligen bara vikas. Det är så smidigt att tvätta, eftersom vi har tvättmaskin och torktumlare i ett, så det är bara att slänga in och så är det torrt när det kommer ut. Det går jättefort. Men det blir aldrig av att jag hinner vika och sortera det sen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback