Söndag 1 Augusti.

Då vart det Augusti. Sommaren bara springer iväg! Snart är det Jul. Gud vad tråkigt med mörkt och snö o blask. Men hösten ser jag fram emot lite.. Då får man ha tjocka tröjor och stövlar och kan tända ljus varje kväll och bara mysa. Skönt!

Igår innan jag åkte till Skövde var jag & Kim i stan en sväng. Det var halva reapriset på Åhléns. Vi hittade några fina grejor till Ellie. Lite flisbyxor och tröjor och några bodysar. Jättefint! Kommer kanske kort på det senare.







Idag har jag varit i Ekornahult. Vi åkte ut redan på förmiddagen (enligt mig ca. 11) och sen stannde vi till 20-tiden. Därute har vi fikat, gått en promenad och plockat hallon och kantareller, ätit middag, träffat Jossan & Robban, kollat på tv, vilat i soffan och haft det skönt. Tog även ner lite mer av Julias kläder som hon hade när hon var liten som kommer passa perfekt till Ellie till hösten. Lite mysiga, varma kläder.



















Ellie fick ännu mer presenter. Fån Gullan, Krister & Elin. Jättesöta små fårskinnstofflor och vantar, och ett jättefint kort, en gosenalle och en trisslott. (Tyvärr vann hon inget på den..)

Vilken tur att de föddes på samma dag! :) Då kan de ha samma kläder, för årstiderna passar ju perfekt in!

Nu ikväll har vi haft filmmys hemma hos Isabelle & Nicklas. Där bjöds det på varma mackor och till efterrätt hallon, mango, maränger, grädde, chokladsås och glass. Supergott var det! Vi hade hyrt fiml, men den var så himla dålig, så vi kollade på en som Nicklas & Isabelle hyrt innan. Case 39. Såg sådär bra.. Men den är ganska spännande!





Och nu är klockan jättesent så jag måste sova. Ögonen går knappt hålla öppna nu.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback