Rea Rea!

Idag var jag, Ellie och Pilutta på Ekohallen och fyndade lite. Det var halva priset på alla gardiner, kuddar, handdukar, sängkläder och dukar. Jag köpte bla örngott, två olika påslakanset till sängen, kökshanddukar och ett kuddfodral. Sen fick Ellie en leksak från fischer price som var jättefin. Dyr men fin. :)
Efter det följde jag med Pernilla hem som bjöd på lite flygande jacob och sen åkte jag till Wallins och lämnade Ellie till Kim. Han skulle ha henne där så jag kunde åka hem och sova, men när jag kom hem hade jag glömt nycklarna, så jag fick åka tillbaka igen. Och sen målade jag lite och plockade hem så det blev nog bara 30 min sömn, men det var skönt..

Kim åkte och hämtade mat som vi käkade och sen har vi bara myst lite. Jag rensade 3 liter blåbär från igår och frös in, och så rensade jag kantereller också. Det tar ju sån tid!! Men det är det värt! Köpte en riktig svampkniv/borste idag också på Eko. Den va jättebra!

Nu ska jag pumpa ut lite mjölk tills imån. Måste börja redan nu så det räcker ordentligt. Ellie ska vara hos mamma några timmar för vi ska på inflyttningsfest imånkväll. Det ska bli mycket trevligt! Dagen spenderas i Ekornahult imån, Kim ska jobba lite med badrummet sär ute..

Sov Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback