Nu är jag och pluttefia påväg ut till ekor...

dsc03970 (MMS)

Nu är jag och pluttefia påväg ut till ekornahult. Det är tidigt för oss efter att ha sovit dåligt hela natten. Jag har verkligen sovit jättedåligt! Drömt massa hemska saker och inte kunnat sova och bara legat och snurrat. Det var svårt att somna igårkväll, och när jag väl gjorde det fick jag bara sova en timme typ, sen skulle Ellie hämtas. I och för sig så brukar det gå det bra att amma henne på natten, för vi ligger ner och jag somnar oftast innan henne. Men! Inatt så har hon ätit 6!! Gånger!! Då mellan ca 2 och 8. Det är en gång i timmen! Jag är trött! :) Jag helammar, men brukar vanligtvis ge lite ersättning efter sista målet på kvällen, just för att hon ska sova längre, men igår gjorde jag inte det. Hon somnade ju så bra så tidigt. Ikväll ska jag göra det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback