Mera shopping!

Gud, jag får inte åka in till stan mera nu. Slutar ju bara med att jag köper massa saker, även om jag bestämt mig för att inte kopa något.. (Fast det är ju alltid då man hittar något..)

Mamma & Julia kom och hämtade mig & Ellie innan så åkte vi in till a6 en sväng. Mamma & Pappa åker till paris på onsdag så hon behövde lite nya kläder. Och hon hittade massa fina saker!

Jag köpte några grejor till Ellie. Inga kläder idag, men lite andra saker på Åhléns. Fortfarande halva reapriset där! O så hittade jag två toppar på Lindex. Lindex är en bra affär! Brukade aldrig gå i de "kärringaffärerna" innan, men de är inte alls några "kärringaffärer"! Utan det finns massa fint där. Särskilt Lindex har jag börjat gilla på senaste! :)




Dehär va väl söta!? Det är nästan som lite risgryn i också så de är sköna att hålla i. Den rosa köpte jag och den andra köpte mamma till Ellie.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback