Lite uppdatering. Vi är fortfarande sjuka,...

dsc04055 (MMS)

Lite uppdatering. Vi är fortfarande sjuka, men det går bättre för mig, sämre för Ellie. Värst just nu är hostan. Känns som lungorna snart är borthostade. Hostar hela tiden. Febern börjar nog ge sig.. Igår va en jobbig dag. Vet inte vad de va med Ellie, men antagligen en kombination av förkylning, spänd mage, lite mat och lite sömn. Hon gallskrek i stort sett från kl. 17 tills hon somnade runt 2, med några väldigt korta sömnpauser. Vi sov 2,5 timmar inatt. Sen var det dags igen. Som tur är har vi kunnat sova lite mer nu på förmiddagen. Jag låter väldigt gnällig och lite ynklig nu, men de tänker jag va. De här dagarna har nog varit de jobbigaste dagarna i hela mitt liv. Men jag får väl vänja mig, för De blir säkert fler gånger. Längtar iallafall efter att få sova en hel natt i streck. De ska vi göra när Ellie blir lite lite större. Just nu får jag nöja mig med 3-4 timmar på raken. På tal om en annan sak.. Innan drömde jag att jag hoppade fallskärm, Gud vad härligt det var! Jag vill verkligen det! Måste spara pengar! :) det var allt jag orkade skriva nu.. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback