Jag har fått dille på ananas. Varm ananas....

dsc03846 (MMS)

Jag har fått dille på ananas. Varm ananas. Det är ju underbart gott! Typ på pizza, varma mackor och i toast. Bara onyttigt. :) gillade inte ananas i mat innan, men så åt jag hawaipizza en gång efter graviditeten, och sen var jag fast. Konstigt. Nu ska jag bara lära mig äta tomat också.. Likadant med vaniljglass. Har aldrig i hela mitt liv tyckt om det, men så åt jag det med jordgubbar och grädde efter graviditeten och då var det helt plötsligt jättesmaskigt! Bara sådär. :) Märkligt att man tycker om fler o mer saker ju äldre man blir. Andra saker jag lärt mig äta på senare år är bruna bönor, lök, räkor, köttfärslimpa, spenat, chili con carne, potatismos och paprika. Sen finns de ju en hel lista på allt jag inte äter.. Men de tar vi en annan gång. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback