Inflyttningsfest!

Igår var vi på inflyttningsfest hos Jeanette & Ronnie som har köpt hus i Norrahammar. Det var jättetrevligt och de har fått det så himla mysigt. Jag är lite avundsjuk faktiskt.. hihi. Vill också ha hus ju!! Och när vi nångång hittar ett hus så vill jag att det ska se ut som det gör hos Jeanette och Ronnie där. Du får hjälpa mig att inreda Jeanette!! Så himla duktig är du!


Förresten så har jag kommit på att jag älskar shabby chic! Visste inte att det hette så innan. Trodde det va ett påhittat ord. Men tydligen så gör det de, och det är så jäkla snyggt! :)

Ellie var hos sin mormor och morfar & det hade gått jättebra! Vet inte vad de gjorde riktigt, men Ellie var iallafall helt slut och sov när jag kom och hämtade henne vid 22.30 tiden och sen sov hon till morgonen (med några ätpauser), och så har hon sovit ganska mycket idag, och nu ikväll somnade hon vid 9(!) och sover fortfarande. Väldigt skönt, men väldigt mycket sova! Haha. Hon tar väl igen de från igår, för då sov hon knappt nånting..

Idag har vi varit på två husvisningar, men det var tyvärr inget att ha. Fast det visste vi iofs innan.. Men alltid kul att kolla. Längtar tills nästa helg, då ska vi titta på ett hus som jag gillar jättemycket! Efter det så åkte vi runt och kollade på lite fler olika hus. Sen köpte vi pizza som vi åt i Stadsparken precis innan det började regna. Handlade på Ica Maxi och så åkte vi hem och jag tog hand om berget med tvätt och sen har vi ätit glass och myst i tvrummet.

Sköna Söndag! :)

Kommentarer
Postat av:

Tack Johanna gullig du är jag älskar inreda så de hjälper jag gärna til med=) Tacj ännu en gång för de fina krukorna!!! Kramar

2010-08-23 @ 21:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback