Havet!

Äntligen så kom vi till havet! :)

I Onsdags begav vi oss iväg på en liten roadtrip. Jag, Kim & Ellie. Vi var på väg mot Halmstad, men vädret blev så dåligt så vi kom aldrig så långt.
Vi började med Ullared & lite shopping. Igen! Hittade massa fina kläder till Ellie. Och så lite smink, en supersnygg vinterjacka till mig, lampor till sovrummet, vinterkläder till Ellie, och så lite andra grejor. Där rök massa pengar igen. Attans. Och vi som hade skrivit lista på det vi skulle köpa och inget annat. Det går fan inte gå in i den affären utan att bränna x antal 100-lappar. :P

Efter det så åkte vi till Varberg. Eftersom det regnade, så blev det aldrig Halmstad. Där var vi vid havet lite och andades havsluft. Tyvärr så blev det inget bad, för det va lite för kallt.. Men det blev ett mysigt restaurangbesök istället och sedan en surprise-påhälsning hos Sara & Adam. Det var trevligt! Stannade där ett tag och sen begav vi oss hemåt. Hade tänkt sova på hotell eller möjligtvis i Kims buss, men vädret gjorde att vi ville åka hem.. Jag skulle köra hem, men efter en timme var jag så jäklans trött så Kim fick köra iallafall.
Stackarn som hade feber och nackspärr. Men jag gjorde mitt bästa för att hålla mig vaken och svara med ja eller nej när Kim konverserade med mig.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback