Filmmys.

Igår hade vi filmmys hemma hos Nicklas, Isabelle & Nova. (Nova sov så jag fick tyvärr inte träffa henne..) De bjöd på jättegoda varma mackor som Nicklas hade gjort. Han kom till och med ihåg vad vi ville ha på sen förra gången. Det var inte dåligt! Och så hade Isabelle köpt grillkrydda till mig.

Ellie ville inte sova så vi turades om att gå lite med henne och sen skulle hon äta mitt i allt och så när filmen var slut ville hon busa lite och vara fotomodell. :) Vi kollade på "I Love you Philip Morris". Såg iofs inte hela filmen nu då, men tyckte inte den va särskilt bra. Trodde att det skulle vara en rolig film, men jag kanske har en konstig slags humor eller något. Eller så var den helt enkelt inte rolig. Den var iallafall verklighetsbaserad, det hade jag inte en aning om.

Kvällen var iallfall jättetrevlig! Tack för god mat och trevligt sällskap! :)














Nämen.. Nu var det dags att åka hem.. ;)





De fina kläderna fick Ellie utav sin farmor igår. Hon hade ringt mig för hon var utanför oss, men jag höll på och ammade och sen sov vi en liten stund så jag missade det. Kim såg att det hängde kläder på min bil utanför så han tog in dem och då förstod jag att de va från Mia. Tack! ;)


Kommentarer
Postat av: sara

hihi, mitt fel att filmen var dålig :) puss

2010-08-10 @ 19:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback