Creepy!

När jag var på konsum i Taberg för några dagar sedan och skulle hoppa in i bilen med Ellie så gick det förbi en gubbe på trottoaren som kollade på mig och mumlade något. Jag tittade på honom och då sa han:
-Är det äkta barn?
Ehh ja, svarade jag, och undrade vad han menade och då svarar han:
-En sån har jag också rätt att ta om jag vill!
Och så fortsätter han gå, blänger på mig och mumlar vidare. Hallå! Det stog verkligen inte rätt till i huvudet på den gubben.. Men tror han va från Tallbacka. Långhårig med hörlurar på sig. Knasboll!

Så håll i era barn folk! :P

Kommentarer
Postat av: Therese

Å fy !! Sånt vill man verkligen inte höra.

Men du behöver inte vara orolig de va han Tino( nåt sånt heter han) som är från Tallbacka o han skulle aldrig göra nåt. Vet inte allt han sagt till mig när man va liten o väntade på bussen.

Men han är inte farlig. Men man blir ju loite fundersam när nån säger så.

// Kram

2010-08-12 @ 20:29:24
URL: http://www.ilivethemmavid.blogspot.com
Postat av: Petra

Läskigt.

Namnet Marino kom fram...men är ej säker...

Man få verkligen hålla koll vad man en befinner sig!



Kram Petra



2010-08-13 @ 10:52:19
Postat av: Johanna

Jo, nu när ni säger det har jag hört ett och annat från honom också förr i tiden när jag åkte mycket buss.. Men det är ändå lite läskigt! Man vet ju aldrig vad de kan hitta på de där lite udda människorna!



Kramar till er!

2010-08-14 @ 01:04:40
URL: http://johannakarinellen.blogg.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback