Bildblogg.

Visst är det bilderna som är roligast att kolla på när man läser andras bloggar?! Det ycker iallafall jag! Särskilt eftersom jag själv älskar att ta bilder och jag älskar att dela med mig av dem.. :) Men just ikväll har jag faktiskt ingen bild, trots att jag alltid annrs har det. Typ andra eller tredje inlägget utan bild sen jag började blogga..
Jag & Ellie har myst framför soffan ikväll. Kim var inte hemma förräns åtta idag igen, och somnade nästan direkt så honom fick man inte mycket sällskap av.. Vi kollade på livet på BB. Det var nästan så jag började gråta mot slutet av programmet när en bebis föddes. Jag led verkligen med hon som låg där och hade ont, nu vet jag ju själv hur det känns.. :P Jag har faktiskt skrivit ner en förlossningsberättelse, men vet inte riktigt om jag ska dela med mig av den här.. Någon som är intresserad av att läsa ens? Kanske ska korrigera den lite och lägga ut en förkortad version. Jag tycker det är spännande att höra och läsa om andra människors berättelser och hur det gått för dem..

Ellie somnade runt tio, och har (peppar, peppar) sovit sen dess! Helt amazing! Jag somnade också till lite i soffan.. Bara väntar på att hon ska vakna nu och hålla mig vaken ett tag. Men vi får se! Ska försöka vara snabb och krypa ner under täcket nu så jag hinner sova en liten stund iallafall innan det är dags att amma igen.

Imån ska jag ut till Ekornahult en sväng tidigt på morgonen, vi ska plocka blåbär. :) Sen ska vi till bvc på Ellies första läkarbesök sen vi kom hem från BB. Tror hon har växt massa stumpan! Hon har iallafall fått tjocka och goa lår på senaste! haha! På eftermiddagen/kvällen ska jag till Petra & vi ska färga varandras hår. Spännande!

See You! Natti natti! *PUSS*

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja en förlossningsberättelse är alltid roligt att läsa! Skriv! =)

2010-08-19 @ 12:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback