Bad & Promenad.

Kim badade Ellie innan. Och dushade. Hon tyckte det var jätteskönt! Sen la han sig i sängen med henne inbäddad i sin handduk och hon både bajsade och kissade på honom. Haha. Fast jättelite bajs, han ropade på mig att jag skulle komma, och precis när jag lyfte upp henne så kissade hon. Rakt på magen. Jag skrattade hur mycket som helst, fast det försökte jag o inte visa förstås.. Vi har henne ofta utan blöja, fast jag har henne nästan aldrig på mig utan, men det har Kim gärna. Han tror nog att hon aldrig bajsar eller kissar på honom, men nu gjorde hon det iallafall! Och jag tyckte det var jätteroligt. Kim var precis nyduschad han också, så han fick gå in och ta en dusch till.. :P









Sen grillade jag revben som vi gottade i oss. Med citron förstås. Smaskens var det! Och efter det så gick vi på en promenad i hopp om att natta Ellie. Jag hade henne i bärselen. Hon somnade, men när vi kom hem och hon legat i sängen en stund så vaknade hon. Tror hon är övertrött, för hon har bara sovit ETT längre pass idag. ETT! Och det var i stan. Sen har hon mestadels varit vaken, bara sovit jättelite. Just nu ligger hon i sin säng och lyssnar och tittar på sängmobilen med musik, färgglada fiskar, lampor & ljus som lyser i taket. Jag styr den från sängen med fjärrkontroll, så jag slipper gå upp. Vilka avancerade saker det finns! Och pratar för fullt gör hon, på sitt eget lilla sätt. Hoppas hon somnar däri. Det gjorde hon igår, men då var klockan jättemycket och hon var tröttare än hon är idag.





Kim ska skjutsa sin bror Klas & Amanda till Göteborg vid 3.30. De ska till Mallorca. Jag är inte alls avundsjuk.. :)
Så vi ska försöka sova lite nu om lillfia somnar.

Sov Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback