TORSDAG 15 APRIL.

Hemma från jobbet idag också, fast idag mådde jag bättre än igår. Men lika bra att vila upp sig lite..

Vaknade av att solen sken in genom fönstret. Toppenväder idag också.



Hoppas på att vädret blir fint på Lördag bara. Men det ska det väl inte vara tyvärr. Molningt, regningt eller snöigt. Fast jag tror & hoppas på fint väder ändå. Det kommer jag göra ända tills motsatsen bevisas.

Idag har jag & Kim varit tillsammans i 4 år. Tiden går fort. Fast ändå inte. Känns som att vi alltid kännt varandra och alltid varit tillsammans. Typ.

Jag älskar dig mest i hela världen Kim!




Vi har bestämt att vi ska fira våra 4 år tillsammans lite på Söndag. Gå ut och äta och ha det mysigt. Men jag ville ändå fira lite idag, så när Kim kom hem från jobbet fick han rosor av mig. Och ett fint kort. Och goda bakelser som jag bakat. Han blev jätteglad! :P



Rosor & ett fint kort som jag gjort. I kortet fanns en fin
kärlekshälsning och massa smickrande ord. :P


Hemgjorda bakelser.


Smaskens!

Efter "firandet" åkte vi in till Ikea en snabbis o sedan hem till Micke, Petra & Hugo. Där kollade vi på hockeyn, käkade pizza och Petra klippte mig. Var ett tag sedan nu, så det behövde toppas! Och klippas upp lite. Tänkte jag skulle spara ut allt till samma längd, men orka. Det kändes bara helt platt och livlöst. Men nu är det jättefint! Tack Petra! ;)


Hugobus gosar med sin vovve.


Hugo mästerfotografen. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback