TABERGSMILEN 2010.

Festen efter tabergsmilen blev väldigt lyckad. Alla fick plats trots att vi mest fick vara inomhus pga det dåliga vädret.. Maten blev kanongod! Det bjöds på potatisgratäng, pepparsås, gorgonzolasås, grillad kycklingfilé, grillade karrékotletter, grillade kotletter, sallad, smör, soltorkade tomater-bröd och ost. Alla blev mätta och belåtna och vi fick mycket beröm för den goda maten!

Vid 22-tiden begav vi oss till Folkets Hus i Norrahammar. Eftersom jag var nykter körde jag folk i två rundor dit och sen följde jag med in en liten sväng. Kändes inte riktigt som jag passade in där med min stora mage.. hihi. Alla tittade på Den Gravida.. :P Men det var trevligt den stunden jag va där!

Jag åkte hem, fixade lite och kröp ner i sängen. Jag hade sagt att jag kunde köra hem folk när Folkets Hus stängde, så telefonen ringde nästan exakt kl. 01. Jag var väääldigt seg efter ha sovit ca 30 min, men gick snällt upp och satte mig i bilen. När jag väl kommit iväg blev jag ganska pigg, och det blev nattamat och trevligt sällskap i Taberg innan jga begav mig hemåt igen. Jag kröp väl ner i sängen igen runt kl. 03 och det har nog aldrig varit så skönt att sova som inatt! :P

Här kommer några bilder från dagen/kvällen. Vill du se alla bilder så hittar du dem här:
http://www.facebook.com/album.php?aid=172118&id=715071465&l=58a617c873
















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback