TISDAG 6 APRIL.

Städrundan på jobbet var inte lika jobbig som väntat. Trodde det skulle vara hur mycket skräp som helst efter påskhelgen. Särskilt vid Sofiakyrkan. Men det var faktiskt inte så farligt! Gick ganska snabbt ändå..

Snart dax att panta igen på jobbet. Fylla på fikakassan lite. :)  Har två & en halv fulla säckar med pantburkar + en hink med glasflaskor. Och det är bara dem som är pant på.  Mer än hälften skickar vi till återvinning. Det är sjukt hur mycket folk slänger på backen. Det finns ju faktiskt 9 st soptunnor vid Sofiakyrkan. SKÄRPNING!


Lite burkar & flaskor.

Efter jobbet var jag på "Förlossningsförberedelse i vatten" uppe på Ryhov. Det var väldigt roligt faktiskt. Och lite jobbigt. Men mest kul. Vi var ungefär 20 st gravida som vattengympade. :) Har aldrig sett så många gravidmagar på samma ställe innan. Vi övade avslappning, andning och hade vattengympa. Ska gå på det 3 gånger nu. Roligt!



Efter det åkte jag hem och vi gjorde varma mackor, kollade på tv och somnade i soffan runt åtta. Det var skönt att mysa lite med Kim, eftersom jag inte hann träffa honom på morgonen. Han var inte hemma förrän 7-tiden och då åkte han direkt till jobbet. Stackarn. Han hade inte sovit på hela natten, utan kört hela vägen hem från Holland. Jag förstår att han var trött!

Och jag var trött eftersom jag väntade på honom hela natten och han inte kom hem. Va uppe flera gånger på toa och låg och vände o vred. Pratade med honom 04.45 och då trodde han att han skulle hinna hem innan jag åkte till jobbet. Men det gjorde han tyvärr inte...

Men han hade haft det trevligt och resan hade gått bra så det var ju skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback