TISDAG 27 APRIL.

Löning! Hur gott som helst! :P

På jobbet plockade vi först massa pinnar som blåst ner överallt. Sedan har jag räfsat löv. Yvonne har kört walkern. ;)


Jag med räfsan i högsta hugg.. :P


Testar om det går tömma direkt i den nya containern.


Inga problem där inte.. ;)

Jag gick lite tidigare från jobbet för att åka till Vårdcentralen och ta blodsocker. Labbet var stängt sist jag va där, så jag var tvungen att åka dit igen. För ett ynka litet stick i fingret. Men jäklar vad ont det gjorde.. :/ Fingret var ömt länge efter. Passade på at springa in på apoteket också och köpa munskölj som är bakteriedödande. Ska prova det nu först innan jag ringer till tandläkarn och se om det hjälper.. Hoppas hoppas för det gör så jävla ont!

Sedan åkte jag till Pernilla och hälsade på en sväng. Ulrika var där med barnen och vi tjötade lite, sedan åkte Ulrika och Filippa till stan och vi lagade lite middag.. Vi tog med oss Elliot + Pernillas barn och åkte till Katta en sväng. Drack Kaffe/Saft, gick husesyn och tjötade lite och sen kom Ulrika och hämtade Elliot och vi åkte hem och lämnade av Pernillas barn. Sedan åkte vi på en liten hus-tittar-runda. Kollade på ett hus i Hovslätt, och åkte till Kåperyd och tittade. Har aldrig varit där innan, det var ju riktigt mysigt!


Pilutta & Ullebulle.


Pilutta ska plocka vitsippor, men de var lite små så det blev tyvärr inga..


Jag & Pernilla vid ett mysigt hus vi hittade mitt i ingenstans.. :P


Upptäckte även en mysig grillstuga i skogen i trakterna..

Vi åkte hem och kollade på förra gångens avsnitt av Greys Anatomy, sedan åkte jag hem till mig och kollade på Desperate och sen gick jag och la mig och somnade som en stock. Va supertrött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback