TISDAG 20 APRIL.

Har planterat penséer på jobbet nästan hela dagen. Fick räfsa lite på slutet för det började värka i ryggen. Men det är väl inte så konstigt, mycket böjande, upp & ner och ta i hela tiden. Va helt slut när jag skulle gå hem idag.

har ju fått havandeskapsennig från och med imån, så jag skulle faktiskt kunna gå hem nu om jag vill. Men jag ska försöka vänta ett litet tag till. Typ denna och nästa vecka iallafall. Men det är tungt ibland på jobbet, det märks mer och mer nu..


Penséerplantering.

Efter jobbet åkte jag ut till Ekornahult en sväng och åt middag. Köttgryta med potatis. Mums! Pappa kom hem från Thailand idag, några dagar försent.. Har ju inte träffat honom på nästan tre veckor, och han fyllde år i fredags, så han fick en liten present från oss barn också.


Julia plockade tussilago till mig.


Pappa hade köpt converse skor till mig i Thailand. Rena fyndet där nere,
Typ en fjärdedel av priset mot här hemma! Tack snälla pappa! :P


Efter Ehult åkte jag hem och så kom Sara en sväng vid 20-tiden. Vi gjorde mackor & kollade på "Dating In The Dark" och sedan ansköt Pernilla och vi tittade på Desperate ihop. Efter de åkt hem kröp jag ner i sängen, och där ligger jag nu..

Ska alldeles strax sätta på en film, somna till den och vara pigg och alert imorgon!
Då blir det jobb, barnmorskan och sedan a6 med Petra en liten sväng.

Sov gott! Natti Natti *Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback