TISDAG 13 APRIL.

Inatt har jag sovit dåligt. Legat vaken till och från i flera timmar. Det har känts som ett helt karatelag inne i magen.. :P Och nu är den igång igen där inne igen, så vi får se hur denna natten blir.

Sparkarna börjar bli hårdare och känns mycket mer. Hela magen är öm och känns väldigt spänd. Undra om det kan vara lite träningsvärk?! Eller växtvärk.

Det har varit ganska lungt på jobbet idag. Vi har räfsat löv, varit på maskinvisning på Mek&Maskin, och jag har provkört Walkern. Men det får nog räcka med det jag körde idag, fast det är himla roligt. Men varken ljudnivån eller vibrationerna känns ok. Synd.


Jag på min Racer. :P


Full fart.


Mattias & Gunda gör fint vid vårt garage.


En buske planterad. En japansk Hamamalis eller något i den stilen.. :P

Bilder från 2007 när jag vann Walker SM i Växjä och en resa till Walker VM i Usa. Helt galet! ;) Det behöver jag inte öva till i år. I år blir det Magnus, min chef på Slottskyrkogården, som får bege sig till Usa för att tävla och förhoppningsvis få en bra placering i Walker VM! Vi ska heja på dig som bara den hemifrån!

När jag var i Usa kom jag på totalt 16:e plats. Av alla som körde, kanske 300 st. Jag var bästa tjejen som var med, och näst bäst av alla dem som tävlade från Europa. Så det får jag väl vara nöjd med.. :)





Efter jobbet var jag på vattengympa för gravida. Andra gången. Eller "Förlossningsförberedelse i vatten" heter det ju igentligen. Men det är vattengympa, andning och lite avslappningsövningar. Himla skönt faktiskt! Sista gången nästa vecka, men jag funderar på att anmäla mig en gång till och gå 3 gånger till sen. Skönt att hålla igång. Det är faktiskt ganska jobbiga övningar. Särskilt om man tar i lite och gör stora rörelser.

Efter det åkte jag hem och Sara & Jossan kom förbi på lite kaffe. Jag lagade middag åt mig och Kim. Sedan åkte jag till Pernilla en sväng. Vi kollade på Desperate och planerade lite inför lördag och handlingen av mat m.m. Vi ska nog handla det mesta imånkväll.. Men det finns ju lite att göra. Ca 60 pers blir vi på förfesten och det ska serveras mat till alla. Men kul kommer det bli!

Vi kör på våra Pink Ladies jackor. Plus att vi köpt nya snygga supercoola glasögon också. :P


Sara & Jossan fick äran att prova först när de var här idag.


Läckra va?! ;)

Sedan åkte jag hem, och nu sitter jag i sängen och ska alldeles strax sova..

*GODNATT* PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback