SÖNDAG 25 APRIL.

Det blev en tidig morgon. Svintrött var jag efter att ha somnat ganska sent, så vi sov lite längre än tänkt.. Men efter frukost och sådär kom vi iväg strax efter sju till Ullared. Va framme där strax innan nio. Inte mycket folk alls! Började bli orolig att det inte var öppet när vi närmade oss för det var så tomt! Så himla skönt! Blev lite mer folk framåt dagen sen, men det var ändå inte mycket.

Hittade massa massa grejor. Alldeles för mycket igentligen.. Men det var längesen vi va där och köpte på oss "allt de där nödvändiga" så det var behövligt. Sen köpte vi massa grejor till bebisen. Kläder, pyjamas, bodysar, strumpor, filtar, nappflaskor, tuttar, påslakanset, lakan, spjälskydd, täcke, kudde, badcape, badolja, regnskydd till vagnen, myggnät, badbalja, duschinsats, leksaker, plastad frotté, m.m. Kanske lägger ut lite bilder på några fynd här senare när jag orkar ta tag i kassarna och packa upp. 12 stora kassar blev det iallafall. Men roligt var det!

Jag körde dit, så Kim fick köra hem.. jag sov hela vägen... :S Fötterna och huvudet värkte och jag var helt slut. Va hemma strax efter 17, då slängde vi oss i sängen och kollade på film. Sedan gjorde vi inte så mycket på kvällen. Lagade mat, kollade på mer film och bara tog det lugnt. Skönt! Det behövdes efter den shoppingdagen!


En pigg och förväntansfull Kim. Det var innan dagen var slut.. :P Men Kim sa någon dag innan vi skulle åka att det skulle bli riktigt roligt faktiskt! Han hittade också massa bra grejor!


Ullared har börjat med nummer på kundvagnarna. Jättesmart ifall man tappar bort sin vagn. Men då gäller det att komma ihåg vilket nummer man hade också.. :P


Efter första rundan var det dags för tömning av vagnen och lite luch.


Kim med andra lasset..


Innan hemfärden blev det glass i det fina vädret.




Ullaredsfynden..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nummer på vagnarna har dom haft gaaanska länge...

2010-04-26 @ 22:17:45
Postat av: Johanna

Ja, det kanske de har. Men jag har inte varit där på gaaanska länge. Så de har ju börjat med det sedan jag var där sist iallafall. Och det var innan jul..

2010-04-26 @ 23:51:57
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback