SÖNDAG 18 APRIL.

Idag har jag varit väldigt seg. Tror jag ska börja kalla alla Söndagar för Inte-Göra-Något-Särskilt-Ansträngande-Söndagen. Gör aldrig något på söndagarna typ. Bara tar det lugnt! Fast idag var det ju iofs inte så konstigt att jag var lite trött.. Vaknade helt stel i kroppen och ont i fötterna och ena vaden. Kändes nästan som jag var bakis jag också. (En hel del andra var ju det idag!) :P

Kim var snäll och hämtade mat åt mig från Nova innan han åkte till Ulricehamn för att köra lite fyrhjuling och jag la mig i soffan och kollade på film. När han kom igen så duschade vi och gjorde oss iordning och sen åkte vi in till stan och Kim bjöd på middag på Sir Simons. Vår 4-års middag! Tänkte äta på Kock och Bar först, har aldrig ätit där, men det var stängt. Det var iallafall jättemysigt på Sir Simons. Och Gott! Tack älskling! Längesedan vi åt på restaurang! Efter det åkte vi och köpte glass på pressbyrån och sedan skjutsade jag Kim till Stationen.

Han ska vara borta från mig hela veckan.. :S Åkte till Stockholm för att gå på någon kurs i jobbet. Så jag ska sova ensam massa nätter nu. Men det kommer nog gå bra.. På dagarna och kvällarna är det lugnt, men det är så himlans tråkigt att gå och lägga sig och sova själv! Särskilt när jag går upp på nätterna för att gå på toa, och går tillbaka till den tomma sängen och inte kan somna och vet att jag är helt ensam. Är ju lite mörkrädd, så lampan över trappan och den på toa får vara tänd hela natten nu.. ;)

Bäst att försöka sova nu, ska ju upp tidigt och jobba imån.

Sov så gott allesammans!

Puss

Ps. Kim hade varit och klippt sig innan han kom hem (kan varit för att jag tjatade på honom i morse och sa att han såg för jävlig ut), så nu är han den snygga vanliga Kim istället för en vandrande elchocks-Kim med långt hår åt alla håll och kanter. Hihi. Snyggast i världen-Kim är han nu! .dS














Kommentarer
Postat av: Jessica

Va fina ni är! Synd att Kock & bar var stängt!

2010-04-19 @ 00:45:01
URL: http://jeeessssica.blogg.se/
Postat av: Isabelle!

Hej!

Ja jisses, gud! det såg verkligen ut som jag väntade tvillingar ;) Hoppas inte nästa graviditet blir lika stor! Fy vad jag måste sett ut!

Ni är så fina på bilderna! är allt bra med er? :)

Med oss är det bara bra! Nova bara växer och växer, nu är hon liksom mer människa i miniatyr än bäbis ;) Det går verkligen fort! Träffas på en fika snart? :)

Ha det så bra! Puss & kram

2010-04-20 @ 22:52:34
URL: http://isabellebarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback