SÖNDAG 11 APRIL.

Söndagen var lugn. Fixade lite här hemma. Städade, lagade mat, tvättade, vädrade och hade mig.. Kollade på film. Bakade banankaka med choklad. Första gången jag testade det, och det blev faktiskt riktigt smaskigt! ;)


Emelie & André & Casper tittade förbi en snabbis när de var ute och gick..

Jag & Emelie var och hämtade min cykel på slätten Den fanns kvar! Vilken tur.. :P Tänkte först jag skulle gå och hämta den, men det kändes lite jobbigt att gå hela vägen dit och sen släpa på en cykel hela vägen hem. Va nästan hundra säker på att det inte skulle finnas någon luft i däcken. Mycket riktigt så fanns det inte det heller.. och ingen cykelpump hittade jag någonstans så det blev ingen cykeltur i det fina vädret. Tyvärr..


Min Cykel.

På kvällen ringde svärmor och frågade om jag ville komma till dem i Taberg och grilla korv. Kim va redan där, så jag åkte dit en sväng. Det var mysigt och riktigt skönt att sitta ute fast solen försvann. Harlemtunnan värmde så skönt så.. ;)


Korvgrillning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback