Överraskad!

Igår fick jag en mycket positiv överraskning. Eller fick och fick, jag blev utsatt för det! Jag hade inget val! Mina kära fastrar hade bestämt sig för att spela mig ett spratt, hade ingen aning om att Carina kommit upp hit från Helsingborg. Så när jag skulle åka till Pernilla i Taberg gick det någon i backen ner här med utsträckt tumme och liftade. Tänkte att det var lite tidigt på kvällen att lifta, brukar ju hända lite senare när man fått i sig några glas. Tänkte först stanna och plocka upp personen, har ju själv liftat några gånger.. :P Om hon såg trevlig ut då förstås... Men när jag kommer närmare tänker jag att det säkert är någon äldre fyllekärring (förlåt Carina) som behöver skjuts, och det har jag ju inte lust att ha i min bil! Precis när jag åker förbi ser jag att det är Carina. Haha.. Tyckte jag kände igen henne, men kopplade inte riktigt eftersom hon bor ju i Helsingborg..

Påminner lite om hur vi lurade Carina förra helgen.. Näst på tur är Pernilla nu då.. Vänta bara! DEt kommer när du minst anar det! :)

Så kvällen igår spenderades med Pernilla & Carina. Alltid lika trevligt. Vilken trio vi är! Skrattade så mycket så jag fick ont i magen. Träningsvärksont! Haha.. Vi är ju bara bäst på att spinna vidare och överdriva saker och få ihop värsta långa historierna! Mina glitterpinnar! :P

Vi skjutsade ut Jennifer till Julia i Ekornahult, hälsade på min farbror Roger en sväng och bjöds på räkmackor av min kära mamma. Supergott!


Genar över staketet.. :P


Och hopp! :P


Mammas räkmackor.

Sedan åkte vi hem, jag åkte hem till Kim, Matade honom lite och nattade honom! Haha.. När han somnat kom Carina & Pernilla och hämtade mig och vi tog en runda i trakterna och tjötade massa och skrattade och hade jättetrevligt!

Älskar er mina glitterpinnar! Hihi..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback