ONSDAG 7 APRIL.

Är supertrött idag. Håller på med grussopning och räfsning på jobbet, det är väldigt jobbigt. Håller ju igång där hela dagarna så får passa på att vila hemma på eftermiddagarna. ;) En stund iallafall.. ;) När jag hinner. Haha...

Jag & Kim var ute och gick en långpromenad innan. Gick upp till Åsabadet och sen elljusspåret där o så en liten runda till och ner genom Norrahammar. Det var superskönt. Det riktigt luktade vår ute! Och va jätteskönt väder. Så skönt att det är ljust så länge också! Jag bara älskar våren!


Älskling.


Jag.

Måste hämta min cykel på slätten också så jag kan ge mig ut och cykla lite. Den blev kvar där när vi flyttade, och sen har jag glömt bort den. Måste se om någon kan öppna förrådet så jag får ut den. Hoppas bara den finns kvar.. :P Men den är låst, så det borde den göra!

Efter jobbet idag åkte jag hem till Emelie och Casper en sväng. Han bara växer och växer lille Casper. Har inte sett honom på ett tag nu, så det var stor skillnad. Vi fikade & tjötade lite och jag köpte med mig chokladdonuts från shell. Det var riktigt smaskigt. ;)


Chokladdonuts från Seven Eleven / Shell.


Casper sötnos.


Spöket Casper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback