ONSDAG 14 APRIL.

I morse när jag vaknade mådde jag inte alls bra. Världens huvudvärk och kände mig helt slut. Alltså verkligen slut! Yr och så trött så det kändes som jag skulle kunna sova en vecka. Somnade nog till och med till på toa när jag satt där.

Jag ringde iallafall till jobbet och sjukanmälde mig. Tänkte jag skulle orka gå dit vid 11-tiden, så jag jobbade halva dagen iallafall, men så pigg blev jag inte så jag orkade det.. Hoppas på att vara piggare imorgon!

Kim va hemma och åt på lunchen och han tyckte jag såg hemsk ut. Haha. Han sa att jag såg helt slut ut och hade svarta ringar under ögonen. Precis så jag kände mig!

Vid 17-tiden kände jag mig lite piggare iallafall. Behövde nog komma ut lite tänkte jag.. Det har ju varit kanonväder idag och solen har skinit, och jag har inte varit utanför dörren typ. Så jag gjorde mig iordning lite. Man känner sig alltid piggare om man gör sig iordning, och det kändes faktiskt lite bättre.. :P



Sen tog jag bilen och åkte in till 1a klass på Solåsen för att kika lite efter kampanjer på babyskydd. Jag & Kim har redan valt ut vilket vi ska köpa, men det skulle komma en kampanj på det så det blev några hundra billigare, och det vill man ju inte missa. Kom dit 17.50 och de stängde visst 18. Så hann precis! Pratade med killen där inne som vi pratde med sist och det skulle komma en kampanj nästa vecka.
Men han va så trevlig så jag fick köpa det för kampanjpriset idag om jag ville ha med mig det hem idag. Och Ja Tack! Det ville jag! Så nu är det fixat också. Så skönt.

Blev ett svart Akta Graco Logico S med bas. Jättefint. Smidigt att bara klicka i, och slippa fiffla med bältet varenda gång. Vår bebis kommer åka kungligt i det. Förra gången vi va där så provade vi så att det säkert passar i min bil med basen, och det var inga problem varken fram eller bak. Men jag tror att jag ska sätta det fram. Smidigt och nära. Har airbag där, men den går koppla ur. Hur säkert det nu är, men eftersom funktionen finns borde det ju vara ganska säkert. Och det var längesen det hände en sådan olycka med airbagen, och det var inte ens i Sverige. Så jag tror det går bra. Annars får jag väl anlita de där airbag tjuvarna så de kan stjäla min.. Haha.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback