Nyduschad.



Tog precis en varm och go dusch. Så skönt! Tror bebisen i magen gillar det också, för alltid när jag duschar är den helt stilla där inne. Den kanske ligger och njuter och lysnnar på plasket utifrån!? :P

Nu är magen stor och rund. Älskar verkligen magen. Fast den är i vägen ibland. Men det är otroligt mysigt att vara gravid. Man ska nog ta vara på denna tiden, för det är inte många gånger man får uppleva det. Undra hur det kommer att kännas när bebisen kommit ut. Känns magen tom då? Som om man väntar på att känna en liten spark eller ett sprattel eller bubblor därinne? Eller känns den bara degig och stor och jobbig?

Det får jag ju veta om några veckor.. Idag är jag i vecka 31 + 2.

Varje gång efter jag duschat och varje kväll smörjer jag in magen med apotekets parfymfria body lotion från Apoliva. Med vegetabiliska oljor och fuktighetsbevarande glycerin. Den är otroligt skön. Man blir jättemjuk och len av den.




Så nu känner jag mig otroligt fräsch och bara längtar efter att få krypa ner i sängen och kolla färdigt på min film. Uptown Girls med Brittany Murphy. Men först ska jag se färdigt Hv-matchen. Eller lysnna färdigt, kollar inte så noga.. Det står 2-2 nu. Hv spelar 5 mot 3. 2 minuter kvar.

HEJA HV!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback