Mitt i Veckan Igen.

Nu har lite mer än halva jobbveckan gått. Skönt! Snart helg igen.. :P

Jag & Gunda har ryckt upp alla påskliljor i urnorna idag. Fast de var fina. Men vi var tvugna att sätta lite vårblommor nu, så de får sitta ett tag, innan de ska bort.

Det blev Gyllenlack, penséer och förgätmigej. Jättefina färger!









Lurade Svennis från Skogskyrkogården att komma till oss också för att fira/avtacka honom eftersom han ska gå i pension snart. Det blev riktigt bra! Han anade ingenting.. :P


Han hade med säg mätverkltyg, trodde han skulle hjälpa oss mäta..


Men så blev det räckmacka och en fin blomma istället..

Efter jobbet köpte jag med mig chokladbollar och åkte hem till Petra & Hugo en sväg. Fikade lite och tittade på filmer från helgens buggtävling. De var jätteduktiga hon & Gustav!


Hugo käkar chokladboll.


Petra som börjar få en liten(!) kula på magen nu.. :P

Sen ålte jag hem, började plocka upp ullaredspåsarna, plockade lite, lagade mat och bara tog det lugnt.
Har nyss tittat på Greys, och ska gå upp och krypa ner i sängen. Ska bli sååå skönt!


När jag kom hem höll Stefan och Adam på att elda lite. Majbrasan redan?! :P


Några träd har tagits ner utanför..



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback