MÅNDAG 26 APRIL.

Nästan hela dagen på jobbet idag har gått åt till att städa i Sofiaparken efter alla Hv-huliganer.. Jag som inte ens festade och skräpade ner fick gå och städa efter alla andra.. Har nog aldrig sett så mycket skräp där! Och ändå hade nog någon städat lite innan vi kom dit. Mycket skräp var det iallafall. Överallt! Krossat glas, flaskor, burkar, konfetti, tidningspapper och raketrester. Och de 9 papperskorgarna som finns där var näst intill tomma. Inte så konstigt iofs att det var skräpigt, någon sa att ca 12 000 personer stått där och väntat på Hv.


Skräpigt.


Skit.


Raketrester.


Ulf firade segern idag också.


Ett av skräplassen.

Fick också besök på jobbet av plastmannen. En gubbe som åker runt och säljer diverse verktyg. Var tvungen att smygfota hans skåpbil. Den sämst skötta bilen jag sett, skräpig som bara den! Hytten ser ut som ett bombnedslag!





Efter jobbet var jag och handlade, sedan förbi Emelie & Casper en sväng. Frida var där också.. sedan hem, plockde lite och städade undan. Slängde in en tvätt, lagade mat & hamnade i soffan. Nu ska jag gå upp och duscha och sedan krypa ner i sängen. Såå skönt att slippa sova själv nu när jag har min älskling hemma!

Godnatt!


Sötnosen Casper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback